Державна наукова установа “Інститут інноваційних технологій і змісту освіти” реорганізована шляхом поділу. На його базі утворені державні наукові установи:

   Інститут модернізації змісту освіти  (http://www.imzo.gov.ua/) та Інститут освітньої аналітики, з віднесенням їх до сфери управління Міністерства освіти і науки України. (Постанова Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 р. № 687 “Про утворення Інституту модернізації змісту освіти та Інституту освітньої аналітики”).

12-14 березня 2012 року в Луганському державному медичному університеті відбувся ІІ тур Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Педіатрія» (англійською мовою). Треба відзначити, що в англомовному форматі олімпіада проводиться вперше в Україні.

Луганський державний медичний університет є лідером в Україні за кількістю іноземних студентів, які навчаються медицині англійською мовою. Організатором цього заходу став колектив кафедри педіатрії з дитячими інфекціями та дитячою хірургією на чолі з завідуючим, д.мед.н., проф. Б. О. Безкаравайним.

В змаганнях взяли участь студенти із України, Нігерії, Індії, Кенії, Сомалі, Пакистану, які навчаються у вищих навчальних закладах України (Київський національний медичний університет імені О. О. Богомольця; Луганський, Буковинський, Кримський, Запорізький, Тернопільський, Дніпропетровський державні медичні університети та Сумський медичний інститут).

Напередодні олімпіади студенти ознайомились з Луганським державним медичним університетом: відвідали музей, кафедри гістології, цитології, ембріології, нормальної анатомії, сучасної бібліотеки, спортивний комплекс тощо. Для учасників олімпіади був влаштований концерт за участю іноземних та українських студентів Луганського медичного університету.

На відкритті олімпіади з вітальним словом перед учасниками виступив перший проректор з науково-педагогічної роботи проф. В. В. Сімрок, який побажав студентам плідної праці і перемоги.

Змагання проходило в два етапи та складалось із 11 завдань з різноманітних напрямків: клінічна діагностика, лабораторна та інструментальна діагностика, диференціальне діагностування, клінічна фармакологія, невідкладна допомога в педіатрії та дитячих інфекційних хворобах. Напередодні змагань усі учасники мали можливість ознайомитись з алгоритмом виконання завдань та критеріями їх оцінки.

Під час олімпіади високий рівень знань студентів було виявлено з питань клінічної діагностики, диференціальних діагностичних алгоритмів, питаннях невідкладної допомоги в педіатрії та дитячих інфекціях, клінічної фармакології. Кращими в цих номінаціях стали студенти Луганського, Кримського, Запорізького та Дніпропетровського медичних університетів.

Призові місця посіли студенти V та VI курсів медичних факультетів Луганського, Буковинського університетів та Київського національного медичного університету імені О.О. Богомольця.

Додати коментар


Захисний код
Оновити