Державна наукова установа “Інститут інноваційних технологій і змісту освіти” реорганізована шляхом поділу. На його базі утворені державні наукові установи:

   Інститут модернізації змісту освіти  (http://www.imzo.gov.ua/) та Інститут освітньої аналітики, з віднесенням їх до сфери управління Міністерства освіти і науки України. (Постанова Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 р. № 687 “Про утворення Інституту модернізації змісту освіти та Інституту освітньої аналітики”).

ІНФОРМАЦІЯ

 

Стан впровадження навчальних програм (тем) з питань

запобігання торгівлі людьми в системі підготовки

педагогічних та соціальних працівників

вищими навчальними закладами

(звіт за результатами моніторингу 2011 року)

 

    Велика роль у профілактичній роботі щодо запобігання торгівлі людьми та експлуатації і насильства належить закладам освіти, тому для цілеспрямованої роботи у цьому напряму має бути відповідна підготовка педагогічних кадрів.

    З метою вивчення стану впровадження спецкурсів, окремих тем з питань запобігання торгівлі людьми і експлуатації дітей та на виконання  наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 292 від 29.03.2011 р. «Про організацію інформаційно-профілактичної  роботи щодо запобігання торгівлі, експлуатації та жорстокого поводження з дітьми» Інститут інноваційних технологій і змісту освіти спільно з Міжнародним жіночим правозахисним центром «Ла Страда-Україна» проведено моніторинг організації навчально-виховної роботи зі студентами у вищих  навчальних  закладах, що здійснюють підготовку педагогічних кадрів.

ОБ’ЄКТ ТА ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ

    Дослідження проводилось протягом травня-червня 2011 р. шляхом опитування педагогічних працівників ВНЗ. Для збору інформації була розроблена анкета, де уточнювалися питання як: наявність, обсяг, період запровадження програм; методична база викладання досліджуваної тематики.

    Проаналізовано, що питання з протидії торгівлі людьми було внесено до державних програм, де було передбачено започаткування  викладання спецкурсів з даної проблеми у  педагогічних вищих  навчальних  закладах. Це, зокрема, пункт 9 Державної програми протидії торгівлі людьми на період до 2010 р. (Включити до програм підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогічних працівників інститутів післядипломної педагогічної освіти навчальні курси, лекції та практичні заняття з питань протидії торгівлі людьми), пункт 19 Комплексної програми протидії торгівлі людьми на 2002-2005 рр. (Продовжити здійснення заходів, пов'язаних з розробленням та запровадженням в обласних інститутах післядипломної педагогічної освіти, у педагогічних вищих навчальних закладах вивчення спецкурсу з питань запобігання торгівлі людьми), пункт 23 Програми запобігання торгівлі жінками та дітьми  від 25.09.1999 р. (Розробити програми  та запровадити у вищих  навчальних закладах  викладання  спецкурсів, проведення навчально-практичних семінарів, роз'яснювальної роботи з питань запобігання насильству над жінками та дітьми і торгівлі ними).

    Усього було надано інформацію від 28-и вищих навчальних закладів з 14-и областей України та м. Києва. З них 26 ВНЗ  готують педагогів, психологів і соціальних працівників, 1 – медичних працівників, 3 – правознавців, 1 – працівників аграрного сектору.

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити